Vorige: Volgende:
PROJECTS

Ziggo komt met nieuwe merkcampagne

Geschreven door J. Walter Thompson Amsterdam op April 11 2016 - 2 min. leestijd

In de nieuwe Ziggo-campagne van J. Walter Thompson Amsterdam, is een hoofdrol weggelegd voor twee buurmannen. Elk met hun eigen karakter en levensritme. Zo is buurman Ronald (Kees Boot) een wat traditionele tv-kijker. De beeldbuis heeft bij z’n gezin een centrale rol in huis en hij kijkt naar het journaal van acht uur om acht uur. Z’n nieuwe buurman Jim (Geza Weisz), is meer een tv-kijker van nu. Hij kijkt geen tv - zegt ie - , maar met Ziggo Horizon naar series en documentaires op z’n iPad. Ondanks de onderlinge verschillen kunnen de mannen het goed met elkaar vinden, komen ze regelmatig bij elkaar over de vloer en gaan ze met Ziggo het nodige plezier beleven.

 

Met onze nieuwe merkcampagne kunnen we steeds op een herkenbare, uit het volle leven gegrepen manier inhaken op de komende ontwikkelingen in medialand en de rol die Ziggo daarbij speelt. 

 

— Mariette Leenhouts - VP, Brand, Communication, Media & Sponsoring

 

Geschreven door
  • J. Walter Thompson Amsterdam

Volgende artikel