Vorige: Volgende:

Visie? Wat nou visie?

Ik kijk wel gewoon naar jullie werk.

Wij snappen dat. Of je hier nou expres terecht bent gekomen, of omdat je niet zo goed weet hoe je ‘fusie’ spelt, je hebt geen idee hoe verrast we zijn dat je hier bent. Blij verrast.

Want het geeft ons de kans om je te vertellen waarom en hoe we dingen doen.

Het waarom is makkelijk: intergalacticdomination.

Het tweede is onze organisatiestructuur: ThinkDoEnMake.

Lees meer

We verzinnen ideeën, geven ze structuur en brengen ze tot leven.

Think, Do en Make, dat is alles wat je tegenwoordig nodig hebt.

01.

Think

Vergeet het lineaire model. Think bestaat uit zes competenties die allemaal het begin kunnen vormen van een idee. Niet elke campagne heeft ze alle zes nodig. Maar meer en meer wel.

Think

Brands

Brand- en business-strategie is er om te helpen bepalen waar merken naartoe moeten. Hoe ze verbinding kunnen vinden met de maatschappij en de tijd. Een leuke klus, nu de wereld weer eens in brand staat.

Think

Connections

Doelgroepen worden steeds kleiner, specifieker en wendbaarder. Dus wanneer zeggen we wat tegen wie? Dit wordt elke dag belangrijker. Met een grote rol voor big data.

Think

Ideas

Ideeën komen overal vandaan. En ze lijken almaar goedkoper te worden. Maar niet bij ons. Omdat het niet zomaar ideeën zijn. Het zijn de beste ideeën.

Think

Technology

Heb je onze uitleg hierbij nog nodig? Technologie kan het begin van een idee zijn, maar zal het hoe dan ook versterken. Als we technologie in ons voordeel willen laten werken, moeten we de consument een stap voor zijn.

Think

Users

Wanneer we een topidee bedenken dat goed past bij het merk, versterkt wordt door technologie en op het juiste moment wordt geleverd aan het juiste adres, moet de doelgroep het natuurlijk wel willen en kunnen gebruiken. Strategie en design in actie.

Think

Design

Design speelt een cruciale rol wanneer een merk zich wil onderscheiden en waarde wil creëren. Dat is waarom design een cruciaal onderdeel vormt van Think. Deze jongens en meisjes zorgen ervoor dat we er goed uitzien. In meerdere opzichten.

02.

Do

Alleen als we echt weten en begrijpen hoe jullie bedrijf werkt kunnen we de juiste creatieve oplossingen aanbieden die het verschil maken. Want uiteindelijk hebben onze ideeën alleen waarde als ze helpen om jullie bedrijf te doen groeien.

Ons proces

Dit is waarom onze DO afdeling wordt geleid door ervaren Business Directors*. Ze stellen het juiste team samen voor elke job en bewaken jullie zakelijke belangen. Iedere Business Director wordt ondersteund door een team van gespecialiseerde producers (Digital, Activation, Screen en Print) die ervoor zorgen dat jullie en onze organisatie volledig uitgelijnd blijven tijdens elke stap die we maken.

* = Ze kennen het zakenleven; hebben uitgebreide ervaring in de reclame en de zakelijke wereld. Ze spreken beide talen en weten hoe ze samenkomen. Wij geloven dat ze een voorwaarde zijn voor succes.

03.

Make

En tot slot is er de afdeling Make, waar moviemakers, 3D designers, graphic designers, fotografen, DTP’ers etc. de ideeën tot leven brengen.

Onze mindset

Is dat alles? Nee, we zorgen dat elke specialist die nodig is om een idee verder te brengen zich thuisvoelt bij Make. Daardoor is het een levendige plek vol hardwerkende vakmannen en vrouwen – en een boel grote schermen.

Kortom, wij geloven in de kracht van design en esthetiek. En daarom brengt Make bij ons net zoveel gewicht in de schaal als Think en Do. En we weten dat Steve Jobs het ermee eens is.

Wat feiten over ons

  • 01.

    Neem je ambitie mee

    We houden van mensen en merken met dromen, idealen en ambities: intergalactic domination natuurlijk, maar wereldvrede, 24,6% marktaandeel of een makkelijkere manier om flesjes bier te openen is ook ok.

  • 02.

    Simpel alsjeblieft

    Nog iets waar we van houden is eenvoud. We hebben daarom maar drie afdelingen, we hebben Account afgeschaft en praten met elkaar in plaats van eindeloos mailtjes te sturen. Naja, meestal dan.

  • 03.

    Werk komt op de eerste plek

    Omdat we ons werk niet als werk zien, heeft het onze prioriteit. Dat is waar het plezier zit. Fundamenteel, geweldig, effectief, bekroond werk maakt onze klanten en onszelf blij.

  • 04.

    Falen is ok

    Niemand blinkt uit als er op veilig wordt gespeeld. Probeer iets nieuws. We moedigen mensen aan om nog beter te worden. Door ingecalculeerde risico’s te nemen. Door af en toe te falen. En dan nog harder te werken om het alsnog te laten slagen.

  • 05.

    Details zijn geen details

    Zowel God als de Duivel zitten in de details. Dus wie zijn wij om daar tegenin te gaan. Details kosten meer tijd, meer geld, ervaring, hart en overtuiging. Maar wij houden van ze, omdat ze het verschil maken.

  • 06.

    Location, location, location

    Ons kantoor bevindt zich in een van de culturele hoofdsteden van de wereld. Centrum van vrijheid, openheid en creativiteit (toch knap, voor wat eigenlijk een groot dorp is). En ja, we zitten midden in het centrum.

  • 07.

    Eat this!

    J. Walter Thompson Amsterdam. Een team met professionals van verschillende achtergronden, die allemaal trots zijn om hier te werken. Een team dat gelooft dat creativiteit in iedereen en in alles zit. Geloof je ons niet? Kom maar een keer mee-eten tussen de middag.