Vorige: Volgende:
Campagne

Een ode aan de hesjes

In de schijnwerpers gezet door een trotse hoofdsponsor
Lees meer
Campagne

Een ode aan de hesjes

In de schijnwerpers gezet door een trotse hoofdsponsor

Al twintig jaar steunt ING het Nederlandse voetbal zowel financieel als met doeltjes en ballen. En niet te vergeten: trainingshesjes. We ontwikkelden voor deze trotse hoofdsponsor een passend eerbetoon met de hesjes in de hoofdrol.


  • ING

  • Campagne

  • Bankwezen

  • Mrt 2017

01.

Idee

Hesjes hebben het vaak niet makkelijk. Ze worden besmeurd, gescheurd en vertrapt. Maar dan volgt de laatste training voor de wedstrijd. En bepalen zij wie er in de basis staat: speel je of speel je niet? 

Als trotse hoofdsponsor van de hesjes brengt ING een eerbetoon, waar hun lijdensweg bij verschillende amateurclubs in het land wordt gevolgd. Een eerbetoon met ups-and-downs en een glorieuze afloop die alles goedmaakt. 

02.

Extra hesjes voor amateurverenigingen

Om de tv, print- en online campagne kracht bij te zetten gaf de bank vijftigduizend hesjes weg aan verenigingen die het goed kunnen gebruiken. Deze waren binnen een dag allemaal vergeven. De giveaway werdt afgetrapt door Wesley Sneijder op social media.  Hij riep op om de actie te delen en retweeten en kans te maken op een gesigneerd hesje.

Volgende project